Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna - 1 oktober 2009 13:08

Hon fick faktiskt ett glas med lite starkt i :) De blev uppskattat från hennes sida :)

Av Johanna - 1 oktober 2009 12:53

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit lite frukost. Jag är ensam hemma de är faktiskt lite skönt. Kunna göra vad man vill när man vill behöver inte tänka på att de är någon annan hemma som man måste tänka på. Jag ska jobba idag igen, får se hur de kommer att bli. Beror ju på hur dom känner sig (Dom äldre). Vissa dagarn har dom en bra dag och är hur roliga som helst. Men när dom inte har en bra dag så är de inte roligt. Men de är bara att bita i de sura äpplet. Haha, en äldre dam :) igår. Jag och en kolega satt och prata med henne om gutter och så säger hon att hon har en ny varje morgon :) De tyckte hon var bättre än att dom kom på kvällarna. Så frågar min kolega henna men vad säger du när dom ska gå? Hon: Du får vara vänlig att gå nu för att jag vill vara själv. Så frågar min kolega: Säger du så? blir dom inte ledsna då? Hon: De vet jag inte om dom skulle bli de så bryr jag mej inte. Och när vi sitter och pratar med henne dricker hon ett glas mjölk och äter men smörgås. Vi frågar om de var gott. Hon: Nej, de kunde ha varit något starkara i glaset. Hur skön verkar inte hon vara? :) Nä måste hoppa inte i duschen och sen åka till jobbet. Får se om jag kan komma med en ny historia ikväll :) Ha de

Av Johanna - 1 oktober 2009 00:03

Nu är jag hemma efter en rätt så lång dag känns de som. Börja jobba 15 och kom hem vid 23. När jag kom hem hade Emma och Gisela gjort pizza. De var riktigt gott med lite vitlöksås. Nä nu blir de att kolla på film och sen sussa lite. Godnatt mina små troll. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards