Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Johanna - 12 oktober 2009 19:55

I morse vakna jag av att mobilen låter och jag kollar på den då är de någon som ringer. Svarar. Hej kan du komma och jobba nu? Jag: Ja de kan jag väl göra. Vilken dag ska jag komma. Personen: Du ska jobba i dag. Du börjar halv 8. Och personen ringde vid 7. Då var de bara att klä på sig och gå ut till bussen. Jag som skulle ha varit ledig i dag :( Men de får jag vara en annan dag. Tror att jag inte ska jobba på onsdag och torsdag. De är ju bra att jobba då får man ju in mer pengar.  De har väl gått sådär att jobba i dag. När jag kom hem så tog jag det bara lungt. Snart ska jag gå och ta en varm dusch. Det ska bli skönt. Jag har frysit hela dagen måste tina upp mej :)



Av Johanna - 12 oktober 2009 01:52

Jag vet hatt jag har varit dålig på att skriva i dag. Men just nu är jag arg och vill inte skriva någe mer i dag. Är ledig i morgon så hoppas att jag kommer skriva mer i morgon. Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards