Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Johanna - 9 oktober 2009 19:46

Jag är lite sliten i dag vet inte riktigt varför. Jag skulle kunna gå och lägga mej nu för att jag är trött. Jag skulle vilja se idol som börjar om ca 10 min men de kan jag inte heller göra :) Nä nu ska jag ut och röka, duscha och sen blir de sängen. Ska jobba i morgon. Godnatt

Av Johanna - 9 oktober 2009 13:03

Nu är jag äntligen ensam hemma :) Folket har åkt till sverige och jag har hela lägenheten för mej själv :) Undra vad man ska gör nu då? :)

Av Johanna - 9 oktober 2009 10:40

Har precis vakna, jag har sovit jättebra i natt. Jag vakna vid 9 av att jag får ett sms av chefen somundrar om jag kan jobba vid jul och om jag kan jobba varanan helg elr var tredje. Ska svara på de snart. De är otroligt fint väder ute. Jag ska försöka att gå ut och ta en promenad och kanse ta lite kort om de finns någe man kan ta kort på.

Ovido - Quiz & Flashcards