Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Johanna - 22 oktober 2009 23:28

Har boka biljet till i morgon så jag kan åka till Karlstad. De ska bli skönt faktiskt. Bussen går 8.00 så de blir att gå upp tidigt och åka. Men de ska blis skönt att vara frame tidigt då hinner jag att packa och sånt. Nä jag är trött så de är väl lika bra att man stänger ner datorn och sussa. Godnatt folket :)

Av Johanna - 22 oktober 2009 15:27

Jag somna inte förens 3 i natt/morse de var inge bra. Skulle upp vid 6 och göra mej i ordning till jobbet men jag vakna vid 7 och insåg att de var bara att klä på sig och gå ut till bussen. Vilken tur att jag gjorde frukosten igår och lunch. När jag kom till jobbet så var de könt att sätta sig ner och ta en kopp kaffe och macka. De har gått bra på jobbet i dag. Har varit så lungt och skönt i dag. Dom äldre har haft bingo, tycker jag är bra att dom får göra lite saker på dagarna. Och alla kvinnor har hos frisören och blev fina i håret. Alla blev så snygga :) Men prata jag med chefen om att jag vill börja jobba kvällar med. De tycker jag är bra gjort av mej :) Kan inte bara säga att jag vill jobba dag. Men de känns bra att jag har tagit de beslute :)

Ovido - Quiz & Flashcards