Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Johanna - 2 oktober 2009 19:15

Sitter i soffan under en filt, har en liten skål med nötter och päron saft i ett stort glas. De känns som att de inte att de kan bli så mycket bättre nu. Elr jo de hade nog kunna med en kille. Men när den dagen kommer så kommer de att vara underbart men sällskap av en annan människ. Är så otroligt trött nu men känner att jag inte kan gå och sova nu kl 19.19 Men kanse kan gå och sova när kl är 19.30? ;) Nä ska försöka att vara upp ett tag till, funderar på om jag ska kolla på en film om de inte händer så mycket i internet världen. Åå grannen brevid mej är en kille han är så snygg. Jag berätta de för Emma att jag tycker de. Då säger hon men han är ju förlovad. Min vanliga tur när de kommer till killar. Men de är inte så mycket att göra när en kille är upptagen. Jaja men ska kolla om de kommer någe bra på tv nu. Ha en underbar kväll nu...

Av Johanna - 2 oktober 2009 17:05

Nu har jag besrämt mej för att jag ska vara kvar på äldreboendet men bara jobba dag änså länge. Då är vi stvå som jobbar ihop. Men om jag ska jobba kväll är man själv och de vill jag inte. Jag prata med chefen och hon tyckte att de var bra att jag sa ifrån när de gäller sånt. De känns mycket bättre nu än de gjorde igår. I morgon ska jag inte jobba och de känns skönt att få en ledig dag :) Men på söndag börjar de igen. Men de kommer nig att gå bra. Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards