Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Johanna - 4 oktober 2009 20:01

De är verkligen höst nu. De är hur mörkt som helst ute nu. Höste är bra och dåligt. De som är bra med hösten är att de blir fina färger på träden, de är kallt ute då är de mysigt att komma in i sitt hem dricka något varmt under filten och kolla på en bra film. Men de dåliga är att de kan vara för kallt ibland. Som i morse de var så jävla kallt att jag hade vantar och halsduk, men de känns som att de inte var bra, jag hade vela ha vinterjackan på mej. Men de känns förtidigt att ta fram den. För att de är ju redan kallt och om man tar fram sin vinter jacka vad ska man då ha när de är vinter? Jag har sett folk som andvänder redan vinter jacka. Men när vintern kommer ska dom då ha två vinter jackor på sig? De låter ju inte så bra. Och en till sak som är dåligt med hösten är, deprisionen som visa kan få. De är ju inge roligt alls. Vist jag kan känna av lite att de blir mörkare och de är jobbigt att gå upp på morgonen men de finns dom som har de jobbigare. Vad ska vi göra med dom?

Nu byter jag ämne, kvällen har varit lung. Jag har diska efter som att jag inte gjorde de igår :) Jag har tänt lite ljus och funderar på att gå och sova nu. De skulle vara skönt att gå och lägga sig nu men de känns för tidigt.

Av Johanna - 4 oktober 2009 16:40

De har gått mycket bättre i dag än vad de gjorde i morse. När jag kom till jobbet har de gått hur bra som hells. Kunnde nog inte ha gått bättre i dag än de har gjort :) Fick ta hand om underbara människor i dag :) Nu ska jag kolla på ensam mamma söker. Kommer nog in lite senare och skriver igen. Ha de så bra tills dess. Kram

Av Johanna - 4 oktober 2009 07:16

Fan de är inte min dag i dag. Jag vakna och gjorde mej i ordning för jobbet så går jag ut till bussen. Då går inte första bussen förens 7.38 Och jag ska vara på jobbet kl 7.30 Jag har precis ringt till jobbet och sagt att jag kommer bli sen. Jag kommer inte vara där förens kl 8.30 Åå varför vlir de så här? Varför kan inte allt gå som jag vill? Får väl se hur rästen av dagen kommer att vara. Hoppas att de kommer att gå bra. Får åter komma tillbaka till er när jag kommer hem och berätta hur de har gått för mej på jobbet. Jag hoppas att ni får en mycket bättre dag än vad jag får. Juste jag vakna kl 4.20 och trode att jag skulle till jobbet men när jag såg på kl vad den var insåg jag att jag kan sova en timme till :) De är de ända bra som har hänt i dag :) Nä nu ska jag dricka lite vatten och gå ut igen.

Ovido - Quiz & Flashcards