Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Johanna - 21 oktober 2009 13:39

Jag har inte gjort så mycke i dag. Jag ville igår köpa någeon fil elr så då när jag var i affären så hitta jag något som jag trode skulle vara fil. Så jag tog den och sen när jag och Emma var på affären igår fråga jag henne är de här fil? Ja de är de. Och i morse när jag gjorde frukost lästa jag på förpakningen så är de något som är bra för magen. Så jag hade inte köpt de jag ville ha :) Men de var jättegott så kan fortsätta och köpa min "fil" :) Jag ska snart duscha innan mötet. Får skriva mer om de när jag kommer hem igen. Ha de så bra tills jag kommer tillbaka.

Av Johanna - 21 oktober 2009 00:42

I dag har jag inte gjort så mycke. Vet ni varför? Jo för att jag har varit ldig i dag :) Men fick ett sms av chefen i dag att de är ett möte i morgon med extra personalen. Så de ska jag göra i morgon iallafall. Sen vet jag inte om de kommer hända så mycket mer. Jag har prata med en kille från internet ett bra tag och vi har börja prata med varandra mer och mer. Och de känns riktigt bra och roligt. Han bor i Norge och är svensk. Men får se om vi träffas. Han är hur trevlig som helst och jättesöt :) Men får väl se hur de blir om vi ska träffas elr inte. Men nu ska jag sova. Godnatt mina små troll :)

Ovido - Quiz & Flashcards