Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Varför ska de vara så svårt?

Av Johanna - 5 september 2010 20:04

Killar, de tycker jag är ett musterium. Jag vet aldrig vart man har dom, säger en sak och gör en annan. Jag har verkligen otur med killar. Lyckas aldrig hålla fast en kille. Vet inte om de är fel på mej elr att jag pratar med fel killar. Har varit med om en del om killar. Men har märk att fb är rätt så bra. En kille som jag prata med sa att han ville träffa mej när jag skulle ha 1 vecka semester i sverige. Visst de tänkte jag att vi kan göra för att han verka vara en okej kille. Men efter några veckor skrev han tycker om dej Sara. Då fråga jag han vem de var. De var någon systers barn elr någe sånt. Så tänkte int mer på de. Efter en vecka så är han killen i ett förhållande. Vad är felet? Och en anna kille som jag prata med samma sak, han var oxå helt plötsligt i ett förhållande och de var inte mej. Så börjar småt bli lite trött på killar. Har alltid sagt till mina kompisar att jag ska bli nunna. Så börjar starkt tänka på att jag ska bli de. Menmen får se hur de blir med detta.



Love J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 24 november 2010 16:01

Nu har de blivit mörkt igen, dagarna gå så fort. De snöar lite här men de är inget som vill stanna kvar. Känns som att den är där bara för syn skull :) Men nån dag kommer den väl vilja stanna. Efter tränningen igår så gick jag och köpte en pressent...

Av Johanna - 23 november 2010 11:52

De händer inte så mycket för min del. I dag är jag ledig från jobbet. Ska till gymet vid 16.00. Hon jag trännar med ville att vi ska på spinning i dag. Så snäll som jag är ställer jag upp. Jag har varit med på den engång tidigare. De är väl inte dire...

Av Johanna - 12 november 2010 21:16

Bara jobbar och jobbar, men de är otroligt bra med pengar :) I november så är de bara halv skatt, vet inte varför men de tycker jag om :) Jag får lön den 27 november och sen får jag den 15 december :) Tror norge vill att man ska köpa mycke julklappar...

Av Johanna - 7 november 2010 13:01

Igår var de en intressant dag. De börja med att jag vakna vid 7 och kl 8 gick jag upp. Åt frukost och gjorde mej i ordning för att åka till jobbet och lämna baguetter. Sara som jag bor med jobbar på en lunch restaurang och varje fredag kommer hon med...

Av Johanna - 4 november 2010 11:15

Ibland är de hellt otroligt vad man orkar. Jag såg i min kalender för några dagar sen och insåg att jag har jobba 14 dagar och varit ledig 1 dag. Dom senaste dagarna på jobbet har jag varit lite små kort mor alla och irriterad på alla som har kommit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards