Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Johanna - 3 oktober 2009 19:54

Vet inte vart tiden tog vägen. De känns som att de var precis ljust ute men nu är de mörkt. Jag tänkte snart försöka att diska lite och städa undan de värsta som är frame, sen ska jag ta en lång varm dusch. De ska bli otroligt skönt. Ska lägga mej tidigt ikväll efter som att jag ska jobba i morgon. Jag hoppas att de kommer att gå bra. Vi hörs i morgon. Ha de bra ich en underbar kväll. Kram 

Av Johanna - 3 oktober 2009 13:48

Jag vakna av att mobilen låter trodde att de var någon som ringde och ville att jag skulle komma och jobba. Men de visa sig att min norska mobil låter för att de är ett alamr som slogs på kl 6. När jag såg var kl var fata jag inte riktigt att de var så tidigt på morgonen. Men jag gick och la mej igen och vakna vid 11. När jag gick upp igen åt jag frukost, de blev knäke macka och ett glas mjölk. Det är inge fint väder i dag. De blir att vara hemma idag och bara ta de lungt i dag, blir säkert någora filmer och mys under filten. De är så otroligt gott. Just nu sitter jag och kollar på sweet 16 weekend break, vissa av dom är så otroligt bortskämnda. Bara för att ens föräldrae har pengar betycker inte de att man kan få vad man vill. Och jag förstår inte riktigt hur föräldrarna kan skämma bort dom med så mycket saker och så som dom vill. Jaja men de är inte mitt liv och de är jag fatikt glad över. För att jag har de bra som de är och saknar inget annat. Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards