Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Johanna - 10 oktober 2009 20:22

Sitter i soffan och lyssnar på segertåget. De är en bra låt har jag märkt :) Har inte gjort så mycket under kvällen. Tänk va mycke folk man kan hitta när man är inne på facebook som man känner :)

De är otroligt varmt i lägenheten, ska nog öppna fönster så man kan sova ikväll. Förut ville jag att de skulle vara varmt när jag skulle sova men nu vill jag att de ska vara kallt. Tycker de är lite konstigt men de är väl så? :S

Ska nog kolla på en film om jag inte hamnar i sängen iställe. Ska jobba i morgon, hoppas att de kommer att gå bra och att de är lungt. Men de märks i morgon :) Jag önskar er en trevlig kväll :)

Av Johanna - 10 oktober 2009 16:36

Jag vakna i morse och in såg att jag var tvungen att gå till bussen för att jag skulle till jobbet. När jag kommer ut till bussen så tar jag en cigg och vänta. Den skulle komma 07.17 och klockan blev mer än så. Då in ser jag att jag har gått ut en timme för tidigt till bussen. De var inte alls roligt. De var bara att gå hem och äta lite frukost och borsta tänderna. De är ju tur att jag bor nära bussen. I morgon får jag kolla mer noga på vad klockan är innan jag går till bussen :) De har varit lungt på jobbet i dag. När jag kom hem gick jag till affären och handla lite och sen gick jag hem och laga mat. De blev makaroner och köttfärsås. De blev så otroligt gott :) Hade mycket vittlök i :)

Ovido - Quiz & Flashcards