Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Johanna - 29 oktober 2009 21:19

Jag har ju prata om att jag har börja prata med en kille och att vi kanse ska träffas men så kommer de inte att bli. Vi har inge och prata med varandra. Eller de enda han vill prata om är sex och de vill inte jag och när jag sa till han att jag inte ville de så sluta han att skriva till mej. Varför ska de vara så svårt att hitta bra killar? Blir så trött.

Ssk har spela precis och som van med 5-3. De tyckte jag var lite roligt. Nu är pappa, lillebror och kisin Micke glada :)

Av Johanna - 29 oktober 2009 18:29

Idag har de gått bra på jobbet har inte hänt så mycke, de var bingo för dom äldre. Och i morgon är jag ledig :) När jag kom hem så satte jag mej i sängen och kolla lite på datorn och sen läsate jaglite på boken som jag försöker att komma igenom men då råka jag somna vakna för några min sen. De var nog inte så bra men jag har så otroligt ont i mina äggstockar. Men jag hoppas att de går över snart.

Ovido - Quiz & Flashcards