Direktlänk till inlägg 4 september 2010

De tar sin tid

Av Johanna - 4 september 2010 12:23

Har helt glömt bort att jag hade en blogg att ta hand om :) Men nu ska jag försöka att bli bättre på de. De har nog inte hänt sådär jättemycke sen jag blogga senast. Men jag har i allafall börja träna :) Ska berätta lite mer om de i ett annat inlägg. Jobbar otroligt mycke gör jag :) Har haft semester 1 vecka, då var jag hemma i sverige och tog de lungt för att jag var sjuk. Sen så var min morfar inne på sjukhuset för att han fick en propp i hjärnan. Men är hemma igen och har de bra.

Har äntligen tagit med råd och köpt en ny dator. Den jag hade innan hade jag haft i 4 år och vi bara bråka på slutet :) Så då var de bara att säga upp vänskapen och gå vidare. Nu har jag en hp, är rätt så nöjd med den än så länge.


Nu på morgonen har jag varit på zumda, de var otroligt roligt. De kommer jag gå mer på. Elr i dag var min andra gång. Idag så höll jag på att tappa min byxer hella tiden, bra tecken på att man har gått ner i vikt :) Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa lite.


Love J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 24 november 2010 16:01

Nu har de blivit mörkt igen, dagarna gå så fort. De snöar lite här men de är inget som vill stanna kvar. Känns som att den är där bara för syn skull :) Men nån dag kommer den väl vilja stanna. Efter tränningen igår så gick jag och köpte en pressent...

Av Johanna - 23 november 2010 11:52

De händer inte så mycket för min del. I dag är jag ledig från jobbet. Ska till gymet vid 16.00. Hon jag trännar med ville att vi ska på spinning i dag. Så snäll som jag är ställer jag upp. Jag har varit med på den engång tidigare. De är väl inte dire...

Av Johanna - 12 november 2010 21:16

Bara jobbar och jobbar, men de är otroligt bra med pengar :) I november så är de bara halv skatt, vet inte varför men de tycker jag om :) Jag får lön den 27 november och sen får jag den 15 december :) Tror norge vill att man ska köpa mycke julklappar...

Av Johanna - 7 november 2010 13:01

Igår var de en intressant dag. De börja med att jag vakna vid 7 och kl 8 gick jag upp. Åt frukost och gjorde mej i ordning för att åka till jobbet och lämna baguetter. Sara som jag bor med jobbar på en lunch restaurang och varje fredag kommer hon med...

Av Johanna - 4 november 2010 11:15

Ibland är de hellt otroligt vad man orkar. Jag såg i min kalender för några dagar sen och insåg att jag har jobba 14 dagar och varit ledig 1 dag. Dom senaste dagarna på jobbet har jag varit lite små kort mor alla och irriterad på alla som har kommit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards