Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna - 14 juli 2010 20:06

Vilken natt vi hade. Men börjar och berättar allt från börjarn. Jag står och väntar på alla att dom ska komma. Vi blev 4 tjejer och en kille. Vi går till carl johan och ska äta på något ställe. Vi beställer mat och dricka. Efter ett tag kommer en till kille. När vi var klara där så skulle en av tjejerna hem, vi andra gick vidare till ett annat ställe och dricker lite gott :) Efter de går vi hem till en av tjejerna och dricker lite vin. Sen skulle vi vidare till ett annat ställe. Då lämnar en av killarna oss. Men vi kommer till puben, beställer någe att dricka, sätter oss ner efter ett lite at kommer de två killar fram till oss och börjar prata med dom två andra tjejerna. Vi dricker lite och pratar. Efter ett tag så blir de bestämnt att vi ska åta och bada, vi sätter oss i taxin och åker. Vi kommer fram och börjar att gå, vi kommer fram till några hus då är vi fram hos en av killarna från puben. Dom börjar att göra drinkar och mat. De börja bli prat om att gå och bada igen men de var ingen av oss som ville de. Han som bode bär var så envis med att bada så han gick själv. Killen som var med oss hade somna ute på balkongen, en av tjejerna låg i sängen och höll på att somna, den andra satt och prata med den andra killen från puben och jag försökte få med alla hem. Tillslut gick de. Börjar att gå hittar en taxi. Vi alla kom hem till slut. Jag kom hem sist och fick betala taxin :) Men fick lite pengar av en tjej som åkte med. Klockan 5.45 var jag hemma. Jag hade otroligt roligt. Vi har redan bestämnt ett nytt datum när vi ska träffas igen. Men de tråkiga var att vi inte blev några fler. Men får hopas att vi bli många nästa gång. Jag skrev ju igår att ni skulle få några bilder. Men tror vi får hoppa över de. Har kolla på bilderna och dom får ni inte se :)


Love J

Av Johanna - 13 juli 2010 14:19

Jaha då var de en ny vecka igen. Förra veckan jobba jag bara og ikke så mye mer. Elr jeg var ute og sola lite med Sara. Har blivit lite brun men vill bli mer brun :) Jag såg ett porgam på mtv om skönhet, dom var i thailand. För att som skulle känna sig vakra så skulle man vara blek för att de betyder att om man är brun är man ute mycke og jobbar men om man är blek är man inne mycke. Dom har till och med produker som gör att hyde ska bli ljusare. Och dom prata med en kvinna som har andvändt sånna produker och har haft sönder sin hy nu. Hon var en sångare och hon hade en man men han lämna henne för att hennes hud inte var som dom träffades. När jag såg de kom de några tårar. Usch, tänk att få en sån kille som bara tänker på utseendet.

Jag har ju ordna att vi på jobbet som jobbar extra ska träffas i dag och grilla i en park & spela kubb men de blir de inge för att de rengnar. Men har sicka ett sms om att vi ska träffas utanför oslo city, blir att gå till en restaurang elr cafe. Får hoppas att alla som har tacka ja kommer ändå. Tror vi blir 7-9 st.

Igår vid 00.00 börjar de att blikstra och oska. Trodde verkligen att huset skulle falla ihop. De var ett jävla väder inatt. Jeg var så otroligt redd at jeg viste ikke vad jeg skulle göre, Emma gjorde de inte bättre. Hon var mer redd än vad jeg var. Hon till och med väckte sin pojkvän som låg & sov. Han sa bara ta de lungt försök att sova, sen somna han om :) De tycker jag var lite roligt. För att Emma ville ju ha tröst men han ville ikke ge henne de :)  Men när jag gick jag la med så somna jag nästan på engång. Men de vädret kommer jag aldrig komma ihåg.

Jag jobba igår och så kommer chefen till mej och säger jag vill prata med deg. Herregud vad har jag gjort nu? Följer efter henne, sätter oss ner så börjar hon og prata. Ja hur tycker du att de går og jobba här? Jo, jag tycker att de går jättebra. Hon ville bara höra hur jag trivs och lite sånt. Men gud trodde att jag hade gjort någe när hon kommer sån och vill prata med mej. Men de tror jag alltid. De spelar ingen roll vem de är. När någon säger att jag vill prata med dej. Vad har jag gjort nu? Vad har hänt nu? Vem är de som är på sjukhuset? Massa såna fråger dycker upp i mitt huvud. Och den fick jag ledig på i morgon :) Så börja jag prata om att jag ska vara ledig vecka 33. Gissa vad chefen säger till mej då? Va ska du vara ledig den veckan? Så nu kommer jag troligen inte få vara ledig den vekan som jag har planera att jag ska åka hem till sverige och vara med familjen min. Blir så trött på min chef. Men får väl se vad som händer med de.

Nä nu måste jag göra mej iordnig för ikväll. Ska ta med meg kameran. Så de kanse kommer upp bilder, hur mysigt vihade de :)


Love J

Av Johanna - 1 juli 2010 17:49

De har varit skönt med ledigt men nu vill jag tillbaka till jobbet och göra någe. Jag har varit ledig ungefär en och halv dag och är redan utråkad. Men i morgon kl 15.30 börjar jag på jobbet :)

För några dagar sen hade jag 2 mail på min hotmail och jag så vem de var ifrån och känner igen namnet på engång. De var en gammal vän som jag inte har någon kontakt med nu. I de första maile var de en massa bilder på henne, hennes son och på några som hon känner. I de anda maile så hade hon skrivit att de första maile var till fel person och att jag skulle radera maile. Då fundera jag på måste jag skriva tillbaka till henne elr vad ska jag göra? För att sen vi bråka och hon sa att jag skulle ta bort henne från mobilen, internt, allt som man kan tänka sig. Och de gjorde jag för att jag inte ville ha någe med henne att göra. Hur kommer de sig att hon fortfarande har kvar min msnadress? Nä nu ska jag inte tråka ut er med detta. Ska hitta på någe annat nu.


Love J

Ovido - Quiz & Flashcards