Alla inlägg den 29 september 2009

Av Johanna - 29 september 2009 19:49

Ja nu är man ensam hemma igen. De är inge roligt. När kommer drömm killen som man väntar på? Tror jag kommer vara en evig singel. Men de vill jag ikke vara. Alla kompisar säger han kommer du måste bara säga till dej själv att nu är de bra med killarna och leta inte då kommer han. Men de har han inte gjort. Jag har varit singel hela mitt liv. Vad är felet? Ska kanse göra som Bagge åka genom hela Sverige elr Norge och vända på varje sten :) Men de tror jag inte kommer att hjälpa....haha va roligt de skulle vara om man gjorde de och hittar sin stora kärlek. De skulle vara en lite riligt historia att berätta för sina barn och barnbarn. Men fösta dejten är ju rätt så viktig när man träffas. Vad ska man tänka på? Vad ska man göra och inte göra? Har ni några bra dejting tips? Skulle vara lite roligt om ni ville berätta några dejter som ni har varit på :) Och om ni har hitta den stora käleken, hur de gick till :)

Av Johanna - 29 september 2009 17:38

Haha nu börjar de att hända saker :) Jag har fått rätt så många dagar som jag ska få jobba :) De känns hur bra som hellst. Men de känns att jag har gått upp tidigt i dag. Är tom i huvudet. Men de är nog så i början när man inte har gjort så mycket och hellt plötsligt ska man börja gå upp tidigt och göra något på dagarna. Men i morgo börjar jag 15.00, de ska bli riktigt skönt :) och slutar 22.00

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards