Alla inlägg den 13 september 2009

Av Johanna - 13 september 2009 19:12

Fy fan vilket jävla skit ställe jag prov jobba på i dag. Villa aldrig mer dit igen. Vad man än gjorde var de fel och ingen prata med mej. Förutom hon som tog "hand" om mej men hom prata bara engelska och de var inte så roligt. Men de var otroligt många svenskar där tycker jag. Så lyckades jag skära mej elr skar så fint som de ska heta. Jag skar mej på skärmaskinen, ingen höjdare. Jag som verkligen hade sett fram imot att få komma tillbaka till ett kök igen men nu vet jag inte om jag vill äns jobba som kock. Vad ska man göra? Kanse fytta tillbaka till sverige och leva på soc? :) Nä de vill jag inte heller, jag får komma på en bra plan för mitt liv. Jaja de var lite för idag, vi syns. Kramkram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards