Alla inlägg den 16 september 2009

Av Johanna - 16 september 2009 23:06

Nu har jag boka buss till i morgon och de kommer bli 8 härliga timmar med buss i morgon. Vet inte riktigt om jag ser fram imot de men får väl försöka att sova mycket och lyssna på musik. Får se hur de blir att inte få röka på så länge. Men de borde ju vara några längre stop som man kan så röka och få röra på benen. Och bussen får kl 08.00 i morgon så jag får nog gå upp vid 6. Men de ska nog gå bra de. Får se till att gå och lägga mej nu. Godnatt mina små troll. Kramkram

Av Johanna - 16 september 2009 18:52

I dag har jag varit på stan med Emma och hon har handla lite kläder och jag köpte en väska till mamma som jag ska fylla med norsk choklad. Får hoppas att hon kommer tycka om min pressent till henne. Lilla mamma fyller snart år så får passa på att gratta henne när jag är hemma. Sen så möte vi Gissela och åt mat. Sen så åkte jag och Emma hem, när vi hoppa av bussen så hörde vi en kille skrika. Sen så ser vi att en kille ligger på vägen och har blod överallt och skriker att han vill ha sin mamma där. Emma går fram till dom som är med han och frågar om hon kan hjälpa med någon. Men rätt så fort kommer abulansen och polisen dp behövde vi inte göra något. Men de var inge roligt att se och höra killen ligga där. Han såg ut att vara 8-9 år. Men jag hoppas att allt kommer gå bra för han.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards