Alla inlägg den 15 september 2009

Av Johanna - 15 september 2009 22:29

Nu skänns de mycket bättre. Jag ska åka hem till Sverige på torsdag och stannar till söndag elr måndag. Och de ska bli otroligt skönt att få komma hem och ta de lungt hos mamma elr pappa. Få träffa dom och lite släkt om jag hinner med de. Men de ska jag försöka med. Och få i sig ordentlig mat :) De är inte så roligt att bo själv och knapt ja råd med mat. Men de är väl så i början när man försöker skapa ett nytt hem och ny miljö i en ny stad. De är bara att ta en dag i tagen. Bara för att jag åker till Sverige och inte har med mej min dator ska jag försöka att skriva lite här ändå. Men får se hur de blir med det. Annars får jag skriva om vad som har hänt när jag kommer tillbaka till Oslo. När nu ska jag kanse försöka att sova lite. Godnatt så troll. Kramkram 

Av Johanna - 15 september 2009 20:32

Snart blir de hemma gjord pizza, ska bli jättegott :) Kanse lite sen för mat men så kan de bli ibland. Och snart börjar andra avenyn. Blir en rätt så bra kväll ändå...

Av Johanna - 15 september 2009 18:56

Jag orkar inte vara här längre. Norge är nog inge för mej. Men jag måste vara här minst ett år för att vi har skrivit kontrakt på de. Vad ska jag göra vill inte vara kvar här någe mer...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards