Alla inlägg den 27 september 2009

Av Johanna - 27 september 2009 20:34

Var ett tag sen jag var inne här men nu är jag tillbaka ett massa saker som har hänt. Jag var ju i Södertälje och hälsa på min familj. När jag var hos pappa berätta han att, jag och min lillebror ska inte få ha kvar våra rum hos han. För att hans jävla flickvän med barn ska få egna rum. Vist jag bor ju inte där längre men jag delar ändå rum med en av dom. Och min lillebror är inte hos pappa så mycket. Men ändå. De är ju våra rum som vi har växt upp i. Vet inte vad jag ska göra nu. Vill prata med pappa om de. Men han är väldigt svår när de gäller vissa saker.

När jag kom tillbaka till Oslo (mamma följde med) så sökte jag jobb och hade två intervjuer i onsdags. De första var ett kock jobb. Men dom ringer när jag behövs. Jag fick iallafall med mej kock kläder där ifrån. Och de andra var på ett äldreboende de gick mä bra jag ska dit i morgon, tisdag och onsdag på upplärning. De känns bra att de börjar hända något i jobblivet. Nu är de bara kärleken kvar när de nu blir. I fredags åkte jag och mamma till Karlstad och var i min lägenhet där. Jag har sagt upp den :( Men jag har ju inte råd att betalla två hyror när jag inte har en inkomst. De har varit lungt i helgen och i dag åkte jag tillbaka till Oslo själv. De känns så ensamt att vara i en lägenhet. Men Emma kommer i morgon. Ha en trevligt kväll. Ha de.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards