Alla inlägg den 28 september 2009

Av Johanna - 28 september 2009 20:26

Funderar om jag ska duscha men jag vet inte. De är ibörjan som man inte vill men när man är i duschen så är de hur skönt som helst. De är bara dom första stegen som är jobbiga :) Kl är snart bara halv nio och jag är så otriligt trött. Jag förtår inte varför jag är de? Men jag ska upp kl 6 i morgon så de är lika bra att gå och duscha och sussa lite in för en stor dag i morgon. Godnatt mina små troll...

Av Johanna - 28 september 2009 16:26

I dag har jag varit på ett äldreboende och haft min första dag och in lärning. De har gått jättebra men vissa vill man inte prata med. Vet inte varför de är så men de är väl så på alla ställen de är någon som man känner att den kan jag inte prata med men de kan jag kanse göra de. Men redan på fredag ska jag jobba där :) De känns hur bra som hellst. Men får väl se lite under veckan om de kommer kännas lika bra som de gör nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards