Alla inlägg den 27 december 2009

Av Johanna - 27 december 2009 20:19

Nu ska jag vara ledig i 2 dagar och de känns bra så att jag får vila upp kroppen lite. Men på jobbet i dag fick jag och en till skriva att brev till chefen om vad som hände på julafton. De är så att vi var 4 som jobba 1 fasta ansatt och vi andra är vikarier. Den fast ansatt sa att vi personalen fick ta ett glas vin men vi vikarier gjorde de inte för att de inte kändes någe bra och man ska inte dricka på arbetstid. Och personen sa att de är okej att dricka alkohol. Men vi gjorde de inte. Personen och sjuksköterskan tog sig ett glas vin. Och man märkte på dom att dom var berusade. Och personen som är fast ansatt jobba dagenefter och de gjorde jag men och den här personen kommer bakis. Hur kan man göra så? Om de hade varit jag så hade jag inte drukit på arbetstid elr efter jobbet. För att om man vet att man ska jobba dagen efter så ska man inte komma bakis. Men får se vad chefen kommer att göra med deta och vad som kommer att hända. Får skriva mer när jag vet hur de går.

Ovido - Quiz & Flashcards