Alla inlägg den 14 december 2009

Av Johanna - 14 december 2009 20:55

Jag har lite problem, ska på 30 års fest på lördag och de är 80-tals tema. Jag vet inte vad jag ska ha på mej elr om jag ska klä ut mej till någon. Jag har fråga några på jobbet om vad som var "inne" fick några svar och dom blev hellt till sig och börja tänka tillbaka på den tiden :) Jag ska på stan i morgon med några kompisar och få se vad vi hittar på för roligt till mej :) Men de ska bli otrorligt roligt att få gå på fest, kommer inte ihåg när jag var på fest senast :) Men de var ju en present oxå. Men får nog vara med pappa och dom :) Då behöver jag inte tänka på de :) Jag är glad i dag, jag har fått min lön och ska åka hem till sverige på onsdag. De känns otroligt bra. De var inte så länge sen jag var hemma men de är alltid lika skönt att få komma hem och ta en liten "semester" Måste tvätta i morgon :( Har inga kläder att ha på mej annars. Men jag skriver mer i morgon när jag har varit på stan så ska ni få veta hur jag kommer klä mej på lördag. Ni får ha en underbar kväll så hörs vi :)

Ovido - Quiz & Flashcards