Alla inlägg den 12 december 2009

Av Johanna - 12 december 2009 20:32

Nu har jag vänta i 2 timmar att kunna gå och sova. Har varit otroligt trött ikväll. Tänkte en stund vila lite men då kommer de nog bli som igår. Igår var jag jättetrött och skulle bara vila, jo de gick ju bra. Jag somna vid 17.30 och vakna kl 21. De var inte så lyckat. Men jag ska snart gå och duscha och sen kan jag gå och sova :)

Av Johanna - 12 december 2009 17:55

I dag har jag jobba och de har gått otroligt bra. Jag har jobba sen i fredags förra veckan men var ledig i tidags, de känns i kroppen nu iallafall. Jag ska jobba i morgon med och sen vet jag inte hur de blir nästa vecka. På onsdag elr torsdag ska jag åka till sverige får se lite hur de blir med de. Jag har köpt 3 julklappar i dag :) Men känns som jag har tusen fler att  köpa :)

Jag har precis ätit ugnsteckfalukor och äkta potatismos. De var riktigt gott, jag kan laga mat om jag vill :)

Ovido - Quiz & Flashcards