Alla inlägg den 9 december 2009

Av Johanna - 9 december 2009 20:24

Jag fick veta av Emma som jag bor med att i morgon kommer delar av Oslo att stängas av och att nästan alla bussar inte kommer att åka i morgon för att Obama kommer. Varför ska man göra allt de för att han kommer? De är väl inge speciellt med de? Man ka inte ställa in alla bussar för att en person kommer. De "vanliga" folket måste ju till sina jobb elr skolan. Förstår inte riktigt hur dom har tänkt med de här. Jaja bara jag kommer till jobbet i tid så blir jag glad och kommer hem :)

Av Johanna - 9 december 2009 16:08

Känns som att jag inte har skrivit så mycket här, men de är för att jag tycker att jag inte har någe att skriva om. De känns som att jag bara jobbar och är hemma och sen händer de inte så mycket mer. Men jag ska försöka att bli bättre. Igår gick jag och la mej vid 23.00, men jag somna inte förens 4-4.30 tror jag. Och jag skulle gå upp kl 6.30 men vaknar av att Emma väcker mej då är kl 7. de var bara att gå ut till bussen och åka till jobbet. Men de har gått bra på jobbet i dag, är inte trött. Har bara lite ont i huvudet. Sen har jag fått mera dagar att jobba, de känns bra :)

Jag hade tänkte laga ungsbakadfalukorv och riktig potatismos men nu får de bli riktigt potatismos och inte riktiga fiskpinnar. Men de blir nog gott de med :)

Ovido - Quiz & Flashcards