Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Frågor och svar

Av Johanna - 21 november 2009 16:53

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Dom på jobbet
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Någon dansk film
5. Vem ringde du senast? Emma tror jag
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? De kommer jag inte ihåg
7. Vad är dagens planer? Ta de lungt bara
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms men kan ringa ibland

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är skilda
10. När såg du senast din mamma? I slute av sep
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? nån gång strax före 7
13. Har du någon gång hittat en katt? vadå hittat?
14. Vilken är din favoritplats? hemma :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Ja du bra fråga...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? De är lite svårt att svara på just nu. De vår vi se om 10 år :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? En kollega på jobbet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är de?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar dator
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med annars blir de kallt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1, de är bra för mej
23. Hur många landskap hardu bott i? 3 

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? ja när jag vill
27. Vilken är din favoritglass? Nogger
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara tills jag vet vad jag vill göra med dom
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? ja med mjölk
31. Vad dricker du till frukost? Beror på vad som finns hemma
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Nej de kan jag inte
34. Tycker du om att mysa? självklart!
35. Är du en beroendemänniska? Nej de tycker jag inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nopp
37. Vill du ha barn? Ja de vill jag ha
38. Kan du några andra språk än svenska? ja engelska o norska
39. Har du någonsin åkt ambulans? japp
40. Föredrar du havet eller en pool? beror på
41. Vad spenderar du helst pengar på? På bra saker
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Macka med ost och gurka
44. Vem är den roligaste människan du känner? har ingen komiker i familjen :)
45. Välj ett ärr på din kropp? På under läppen
46. Vad har du för ringsignal? På den norka elr svenska? :)
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
48. Flirtar du mycket? nej
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen bild
50. Kan du byta olja på bilen? nej
51. Har du fått fortkörningsböter? nej
52. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? När vi på jobbet kan ta svininfulensansprutan
59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg
60. Vad ska du göra nu? Försöka att laga lite mat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 24 november 2010 16:01

Nu har de blivit mörkt igen, dagarna gå så fort. De snöar lite här men de är inget som vill stanna kvar. Känns som att den är där bara för syn skull :) Men nån dag kommer den väl vilja stanna. Efter tränningen igår så gick jag och köpte en pressent...

Av Johanna - 23 november 2010 11:52

De händer inte så mycket för min del. I dag är jag ledig från jobbet. Ska till gymet vid 16.00. Hon jag trännar med ville att vi ska på spinning i dag. Så snäll som jag är ställer jag upp. Jag har varit med på den engång tidigare. De är väl inte dire...

Av Johanna - 12 november 2010 21:16

Bara jobbar och jobbar, men de är otroligt bra med pengar :) I november så är de bara halv skatt, vet inte varför men de tycker jag om :) Jag får lön den 27 november och sen får jag den 15 december :) Tror norge vill att man ska köpa mycke julklappar...

Av Johanna - 7 november 2010 13:01

Igår var de en intressant dag. De börja med att jag vakna vid 7 och kl 8 gick jag upp. Åt frukost och gjorde mej i ordning för att åka till jobbet och lämna baguetter. Sara som jag bor med jobbar på en lunch restaurang och varje fredag kommer hon med...

Av Johanna - 4 november 2010 11:15

Ibland är de hellt otroligt vad man orkar. Jag såg i min kalender för några dagar sen och insåg att jag har jobba 14 dagar och varit ledig 1 dag. Dom senaste dagarna på jobbet har jag varit lite små kort mor alla och irriterad på alla som har kommit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards