Alla inlägg den 28 november 2009

Av Johanna - 28 november 2009 22:16

Kom på att min lillebror fyller år i dag har blir 18 år inte så liten längre. Men grattis till han iallafall.

Av Johanna - 28 november 2009 21:04

Villka två dagar jag har haft,igår vakna jag av att de piper i mobilen och ser att kl är tio i åtta ocj jag börja halv åtta. De var bara att ringa till jobbet och säga att jag blir se men de var ingen som svara då skicka jag ett sms till chefen att jag blir sen. Men när jag komer äntligen till jobbet är de rätt så lungt men de var ju bara att hoppa in och börja jobba. Idag vakna jag och de var lungt. Gick ut till bussen kom till jobbet börja byta om och ser vad jag har gjort. Jag har två olika strumpor, vet inte riktigt vad jag har gjort på morgonen. Sen på jobbet har de bara gått skit. När mitt pass var äntligen över gå jag ner för att byta om och då har jag låst in mina nycklar så fick gå upp igen de tog ungefär en timme innan någon kunde göra någe. Jag vill inte ha några fler dåliga dagar!! Sen har jag heller inte fått min lön. Är rätt så trött på allt just nu. Ska jobba i morogn med så hoppas att de kommer gå bra och att jag får min lön på måndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards