Alla inlägg den 18 november 2009

Av Johanna - 18 november 2009 15:19

Jag skulle ha varit ledig i söndags men jag jobba. Vakna av att de ringde på mobilen så undra om jag hade glömnt att stänga av alarmet men då var de inte. De var från jobbet de var bara att säga ja jag kan jobba och gå upp. Dom ringde vid 7 och jag var där kvart i åtta. Jag och en annan tjej jobba ihop så var de några som hon skulle ta blodtryck på och då säger hon till mej de får du göra. Jag: Nej de kan jag inte vet inte hur man gör. Så en annan tjej tog fram maskinen som man andvänder och då sa jag visa på mej så vi vet. Och resulltatet blev att hon säger att jag har aldelese för högt blodtryck. Så tror att jag måste ringa och beställa en tid hos läkaren. Sen har de inte hänt så mycke mer de har bara varit lungt. Jo i måndags jobba jag men sen ingeting har hänt. Ska jobba igen på lördag längtar dit vill inte vara hemma och inte göra någe. Vi hörs Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards