Alla inlägg den 11 november 2009

Av Johanna - 11 november 2009 21:40

Jag satt precis och läste på aftonblades hemsida om två killar i Lidköping som ska i 72 timmar vara fäst vi varandra dyngnet runt. De tycker jag är lite roligt att dom gör :) För att de skulle jag vill göra med en kompis men som dom säger de är inge roligt när dom ska på toaleten. Men dom är ju killar då är de ju lätt när dom ska kissa men de blir svårare när som vill göra numer 2. Skulle ni kunna tänka er att vara fast med någon i 72 timmar?

Av Johanna - 11 november 2009 19:14

Sitter ensam i lägenheten, kollar på unda mödrar och dricker te, de blev indian spice. De tycker jag är riktigt gott. De är skönt att ha en ensam kväll här hemma och bara ta de lungt. Lite senare ska jag ta mej en dusch och forsätta på min bok tror jag men får se hur de blir med de. Om jag inte in någe mer ikväll och skriver vill jag önska er en trevlig kväll :)

Av Johanna - 11 november 2009 16:58

Jag vakna vid 10 och börja läsa en bok som jag håller på med och den är så bra. Jag har hade läst en stund kolla jag på klockan då var den 14.00 Då var de nog på tiden att jag gick upp och äta frukost. Till frukost i dag åt jag grött med hallonsylt, riktigt gott var de. 

Jag har funderar lite på vad jag kan göra i min blogg så att jag inte är som alla andra? Att jag kanse dagens någe elr veckans någe? Jag får funderar på de lite så ni får holla koll om de händer någe :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards