Alla inlägg den 4 november 2009

Av Johanna - 4 november 2009 19:44

Glömnde bort att skriva att de har snöa i Oslo i dag elr de gör de fortfarande. De är skit kallt nu ute och de blåser. Vill helst vara inne under en filt och kolla på en bra fil nu dom dagarna som kommer :)

Av Johanna - 4 november 2009 19:33

Viste inte om jag börja kl 15 elr 16 igår men jag var där vid 16. De brukar ta 10 min att åka till jobbet men nu tog de 30 min de var jättelånga köer och väggarbete. Men jag koma fram till slut och var 5 elr 10 min sen. De gick bra att jobba förutom att en kvinna ville hem till sin man hon lyckades 2 gånger att åka i hissen ner men han få tag i henne i sista min. Och när jag hade kommit till jobbet frågar chefen mej kan du jobba dag i morgon? Ja de kan jag göra. Så när jag kom hem igår var de bara att lägga sig igen och gå upp vis 7 för att vara på jobbet kl 8. De känns i kroppen att man har jobba :) var så otroligt sliten, en av gubbarna sa till mej: Är du trött? Jag: Ja de är jag. Bubben: Ja jag ser de du sluta så sent igår. Men du han sova innan du kom hit igen? Haha se var lite roligt att höra. Har fått reda på lite hur jag jobbar under jul. På julafton börjar jag 11 och slutar 18 de tyckte jag var lite konstig tid så msåte kolla upp de om de verkligen stämmer. Jag ska jobba i morgon, ledig på fredag och ska jobba hela helgen. Så ska gå och duscha nu och sen kolla på andra avenyn :) Såg inte på de igår men får kolla i dag. Om jag inte kommer in någe mer ikväll så hoppas att ni får en trevlig kväll :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards