Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Åka elr inte?

Av Johanna - 7 mars 2010 19:42

De har varit en väldigt lungn och skön dag. Jag har inte gjort så mycke men har små städa lite och diska. Jag funderar på att åka hem till sverige till helgen för att jag är inte uppskriven på schemat till nästa helg. De var ett tag sen jag var hemm. De skulle vara skönt att få komma hem och ta de lungt. När jag kommer hem så känner jag mej lung, de är som att hämta nya krafter på nytt. Och de skulle jag verkligen behöva nu. De skulle vara skönt att åka utomlands nu. Jag har pressentkort som jag kan andvända till en resa. Tänka att få åka utomlands i 2 veckor, bara ha de skönt i värmen, bada lite, sola och bara ha de otroligt lungt & skönt. De var ett tag sen jag var utomlands, tror de var 2 elr 3 årsen. Då var vi i Kreta. Vi var ett stort gäng från mammas sida för att mamma, mormor och morbrors fru fyllde år. Jag och min lillebror åka ner själva för att dom andra åkte en vecka tidigare än oss. De var lite nervöst att åka ner själv med sin lillebror men de gick jättebra. Vi kom fram iallafall :) I 2 veckor blev de mycke bad och sol, de tycker jag om :) Men om jag ska åka nånstans nu så vill jag ha någon och åka med å de har jag inte. Jag skulle aldrig åka själv någonstans. Jag är inte en person som skulle klara sig själv på en resa. Om jag skulle åka själv så skulle jag nog bara sitta på mitt hotell rum :) Innan  jag fyller 24 ska jag ha åkt utomlands :) Ska ha de som ett mål. De är ungefär 3 år och 2 månader kvar tills jag fyller 24 år. Men på den tiden tycker jag att jag borde hinna åka utomlands 2 gånger iallafall.

Men men de är som de är. Får se hur de blir till helgen om jag åker till Södertälje elr inte.


Love J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 24 november 2010 16:01

Nu har de blivit mörkt igen, dagarna gå så fort. De snöar lite här men de är inget som vill stanna kvar. Känns som att den är där bara för syn skull :) Men nån dag kommer den väl vilja stanna. Efter tränningen igår så gick jag och köpte en pressent...

Av Johanna - 23 november 2010 11:52

De händer inte så mycket för min del. I dag är jag ledig från jobbet. Ska till gymet vid 16.00. Hon jag trännar med ville att vi ska på spinning i dag. Så snäll som jag är ställer jag upp. Jag har varit med på den engång tidigare. De är väl inte dire...

Av Johanna - 12 november 2010 21:16

Bara jobbar och jobbar, men de är otroligt bra med pengar :) I november så är de bara halv skatt, vet inte varför men de tycker jag om :) Jag får lön den 27 november och sen får jag den 15 december :) Tror norge vill att man ska köpa mycke julklappar...

Av Johanna - 7 november 2010 13:01

Igår var de en intressant dag. De börja med att jag vakna vid 7 och kl 8 gick jag upp. Åt frukost och gjorde mej i ordning för att åka till jobbet och lämna baguetter. Sara som jag bor med jobbar på en lunch restaurang och varje fredag kommer hon med...

Av Johanna - 4 november 2010 11:15

Ibland är de hellt otroligt vad man orkar. Jag såg i min kalender för några dagar sen och insåg att jag har jobba 14 dagar och varit ledig 1 dag. Dom senaste dagarna på jobbet har jag varit lite små kort mor alla och irriterad på alla som har kommit ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards