Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Johanna - 28 mars 2010 20:17

Har precis fått veta någe som jag aldrig skulle hända dena person. Jag Logga in på msn och en person skriver till mej och berättar att en vänn (inte så nära) har tagit livet av sig i morse. Han var väldigt ung. De går många tankar just nu om varför? Han var en väldigt trevligt, omtänksam, glad, snäll, ett bra jobb och hade många vänner om sig. De kan ju vara så att man visar en person när man är med andra och när man är själv så är man en helt annan person. De har jag gjort men jag har aldrig tänkt på att ta livet av mej.

Tycker de är otroligt synd när unga personer tar livet av sig. Dom har ju hela livet frammför sig. Men man kommer nog till en viss gränns när de är bra och man inte orkar mer. Då tycker jag att man ska försöka prata med någon de behöver inte vara ett proffs till de, kan vara en vän elr någon i familjen. De gjorde jag när jag inte mådde så bra. Jag gick till ett "proffs" för att jag inte ville prata med någon i min familj elr vänner. Jag är uppvuxen med att man inte visar känslor. De tycker jag inte om för att de kan vara svårt i framtiden när man skaffar sig en pojkvän elr ska prata med någon om vad man tycker och känner och inte får ut sig allt.

Nu tycker jag att de har varit för många som dör i min omgivning. De är inte roligt när någon går bort.

Just nu vill jag bara hem och krama om hela min familj och vänner. Jag ska iallafall sluta och ta folk förgivet. Jag älskar min familj och vänner otroligt mycket, ni betyder mycke för mej.



Love J

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards