Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Johanna - 2 juni 2010 22:52

Nu är jag tillbaka i Oslo, elr de har jag varit några dagar. Men jag har haft otroligt underbart hemma. Men som vanligt är de många man ska träffa och många vill träffa mej. Tyvär hinner man inte med alla. Jag fick allt jag önska mej i föedelsedagspresent :) Så efter sommaren blir de en tatuering :) Måste bara hitta någon bra som vill göra min tatuering. De är nog inga problem. Jag har redan ett numer som jag ska ringa och kolla om han vill. Har sett några tatueringar som han har gjort och dom var otroligt fina. Sen så fick jag en ny hårblås som jag önska mej :) De var bara dom två sakerna jag ville ha :)

I lördags var de fika och sen åke jag, pappa, Stina, Emma, lillebror och Eija å åt på en restaurng. De var otrolig god mat där. Vi åkte hem och jag bestämnnde mej för att gå till en kusin som jag viste hade fest :) Jag kom hem kl 6 på morgonen :) Vi hade otroligt roligt, dansa, drack lite och hade otroligt roligt :)

I dag fyller min underbara kompis Ems i dag :) Älskar dej gummam <3

Nä nu får de räka för den här gånge. Vi hörs en annan gång. Love J

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards