Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Johanna - 15 maj 2010 21:24

I morse vet jag inte vad jag har gjort?! Jag skulle gå upp tidigt för att jag skulle jobba. Jag hade ställt två alarmer, en på varje mobil. Men vaknar av att en av dom ringer. Och sen vaknar jag av mej själv att de var dax för mej att gå upp. Så vet inte vad jag har gjort. Men de är ju tur att jag har någon typ av alarm i mej :) Jag kom upp i allafall. Men ville inte gå upp, jag var så trött. Tror jag somna vid 3, inte bra. Hoppas att jag kommer somna tidigare i dag.

De har gått sådär på jobbet i dag. Hon jag jobba med är väldigt trevlig och kan skratta med henne. Men hon är inte så bra på sitt jobb. Så jag fick nästan göra allt. Jag gjorde förförsta gången en bannankaka, tror den blev god. Våga inte smaka :) Dom som åt ut av den sa att den var god. Jag tycker inte riktigt om när de är bannan i saker men tycker om när den kommer från skalet :)

När jag kom hem tog jag de bara lungt, kolla lite på unda mödrar danmark. Sen gå gjorde jag kyckling gryta med ris, och de blev väldigt gott. De kommer jag göra mer gånger.

Nä om man ska kanse gå och lägga sig, är otrorligt trött. Ska jobba i morgon med.


Love J

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards