Alla inlägg den 20 april 2010

Av Johanna - 20 april 2010 17:02

Skrev i mitt förra inlägg attjag att de fått ett paket på posten som jag var tvungen att hämnta ut för att den var för stor att lägga i brevlådan. Jag trodde att de var försent att hämnta ut den i dag men hade fel :) Såg att de var från pappa :) Och de stog på pappret att man kan hämnta ut den efter 15.00 Efter som att de stog på norska så tänkte jag inte så mycke på de. Men så kolla jag på pappret efter ett tag och såg att de var från pappa och var tvungen att gå och hämnta ut den på engång. Jag fgick till posten och de var rätt så många framför mej. Stog iallafall och vänta på min tur. Fick mitt paket och såg på engång vad som var i, ett påskägg :) Fyllt med massa gott svensk godis :) Hade rätt de var någon från sverige som tänker på mej :)

Tack så mycke pappa :) Nu har jag någe till helgen :)


Love J

Av Johanna - 20 april 2010 15:55

Är ledig i dag och de är otroligt skönt :) Men ska jobba natt forsdag till fredag och fredag till lördag. Jag ska åka hem nästa vecka men har inte bestämnt mej vilken dag än men får se vilken dag som skulle passa. Skulle vilja åka nu men de går ju inte.

På min lediga dag är de inte sol :( Får hoppas att den kommer fram i morgon så man kan sola lite :) Jag var ute och rökte förut och passa på att kolla om vi hade fått någe post och de hade jag fått. Jag har fydligen ett paket hos posten men kan inte hämnta ut den i dag dom stänger 15.00 så går i morgon och kollar vad jag har fått för någe spännande :) Men jag har inge minne av att jag har skicka efter någe. Om de inte är någon i sverige som tänker på mej :)

Nä, nu ska jag läsa min bok som jag håller på med den är otroligt bra :)


Love J

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards