Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Johanna - 21 februari 2010 20:38

Ja nu är snart helgen över men de gör mej inge för att jag har jobba och så kommer Emma snart. Är lite tråkigt att inte ha någon och prata med på helgerna men de kan vara skönt med ibland. Men de har gått bra att jobba och så har jag tänkte väldigt mycke ihelgen om allt och inget. Vet inte varför men man har väl såna dagar när tankarna bara flyger i väg. Undra hur mycke man tänker i sitt liv? De är nog väldigt mycke tror jag. I veckan så kommer de sjävklart bli att jobba och sen ska jag kolla om man kanse kan få en tid hos en tatuerare. Var tvyngen att fråga chefen om vad hon tycker att jag kanse skulle tatuera mej. Och hon sa att de var okej :) Då blev jag väldigt glad och blev ännu mer taggad att tatuera mej. Men måste hitta någon som är bra och kolla hur mycke de kommer att kosta. De kommer inte bli en stor tatuering. En liten räcker för mej men de kommer betyda mycket för mej. Nä nu tackar jag för mej ikväll :) Vi hörs en annan dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards