Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Johanna - 12 januari 2010 20:50

Jag har fått ett packet på posten som jag måste gå och hämta ut. Så förra veckan var jag ner till stan och skulle hämta ut, så var de en sur tant som jag fick. Hon sa: nej här får du inte hämta ut. Du tillhör inte oss. Okej, vart ska jag gå  då? Hon: Ja dom du tillhör så klart.

Så i dag var jag till en annan posten affär nej där fick jag inte ut ett packe heller. Så i morgon ska jag prova på ett annat ställe. Får se hur de går.

Av Johanna - 12 januari 2010 18:24

Jag säger:

Du ska bli mormor

Mamma säger:

VA?????????????????????

Jag säger:

Ja, blir du inte glad?

Mamma säger:

Du skojar????

Jag säger:

Nej, inte i mina drömmar

Mamma säger:

ok...

Jag säger:

Svimma du?

Mamma säger:

Är de drömmar eller sanning?

Jag säger:

De var en dröm jag hade i natt. Jag var i 4 månaden och efter ett tag fick jag en pojke

Mamma säger:

Ok.... du ska inte ge din mamma hjärtinfarkt sådär....

Jag säger:

De bästa svara var om du inte blev glad

Mamma säger:

Visst vill jag bli mormor..... men jag ser gärna att du presenterar en kille först

Jag säger:

Haha okej, men tänk om jag har en kille


Mamma säger:

har du träffat en norrbagge?

Jag säger:

Nä en skalbagg

Mamma säger:

Haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards