Alla inlägg den 24 november 2010

Av Johanna - 24 november 2010 16:01

Nu har de blivit mörkt igen, dagarna gå så fort. De snöar lite här men de är inget som vill stanna kvar. Känns som att den är där bara för syn skull :) Men nån dag kommer den väl vilja stanna.

Efter tränningen igår så gick jag och köpte en pressent till Tobbe. Jag köpte en korg och fyllde med massa gott som han tycker om, partyme, liten leksak som håller hjärnan igån och en nappfalska efter som att han ska bli pappa i maj :)

De kanse inte var så svårt som jag trodde att de skulle vara. Bara man har en liten ide så kan man göra den större :) Jag har skrivit en lista vilka jag ska köpa julklappar till och de blev rätt så många. Får se vad jag hittar på.

Jag har varit otroligt duktig i dag, tycker jag iallafall :) gick upp vid 8 och sen ner till tvättstugan och tvätta allt. Diska ett stort berg med disk. Jag hade tänkt att gå till gymet innan jag ska jobba men de orka jag inte. De får bli tränning i morgon iställe.

Nä nu måste jag börja göra mej iordning för jobbet.



Love J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards