Alla inlägg den 12 november 2010

Av Johanna - 12 november 2010 21:16

Bara jobbar och jobbar, men de är otroligt bra med pengar :) I november så är de bara halv skatt, vet inte varför men de tycker jag om :) Jag får lön den 27 november och sen får jag den 15 december :) Tror norge vill att man ska köpa mycke julklappar :)

Jag skulle vara ledig i tisdags men de blev inte så. Jag stänge av ljudet på mobilen i måndags när jag skulle gå och lägga mej. När jag vaknar 9.30 på tisdag, hade jag 9 missade samtal från jobbet. Dum som jag var ringde jag upp och kolla vad dom ville. De var ju klart att dom vill jag skulle komma och jobbar. Snäll som jag är så åker jag dit. Var där 10.00 De är rätt så bra jobbar tycker jag :)

I onsdags var jag på en kurs om demens, de var otroligt intressant. Men lite svårt att hänga med hade jag. Var nog lite svårt för att hon som undervisade andvände mycke sjukhus ord och alla dom på norska har jag inte lärt mej. Nästa vecka på onsdag är de samma kurs som gäller igen, sen får vi ett diplom för att vi har gått den här kursen.

De är mest vanligt att äldre personer får demens men yngre personer kan med få de. De viste jag inte. Får passa mej för de :) Känns som jag har blivit de lite. Har börja glöma bort saker :) Men får hoppas att de har någe annat med de att göra.

Ska jobba i helgen, börjar 7.30 i morgon så ska snart gå och lägga mej.



Love J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards