Alla inlägg den 7 november 2010

Av Johanna - 7 november 2010 13:01

Igår var de en intressant dag. De börja med att jag vakna vid 7 och kl 8 gick jag upp. Åt frukost och gjorde mej i ordning för att åka till jobbet och lämna baguetter. Sara som jag bor med jobbar på en lunch restaurang och varje fredag kommer hon med en massa baguetter och sallader. När jag kom till jobbet så blev dom jätteglad för lite mat :) Sen gick jag till gymet och träna zumba. Efter de var och och åt lunch med den jag tränna. Tog en kyckling sallad, ingen höjdare. Lite salladsblad, gurka, tomat, kyckling och rödlök sen var de inge mer. Där kommer jag aldrig mer äta. Sen åkte jag hem för att göra mej iordning. Vi på jobbet var på julbord igår, vi åt på en thai restaurang, otroligt god mat. Men känndes lite fel att äta thail mat när vi skulle på julbord :) Men vi hade otroligt trevligt. Kom hem kl 2.30 Ska gå och duscha nu, ska snart åka till jobbet och försöka vara lite efektiv där :)



Love J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards